Organizátoři událostí vždy hledají nové způsoby, jak maximalizovat návštěvnost svých událostí. V této digitální době nepodceňujte příliš rychle tisk jako médium, abyste zvýšili dosah a zapojení vaší akce. Ať už organizujete vlastní akci nebo se účastníte konference, veletrhu nebo přehlídky jako vystavovatel nebo řečník, tiskové produkty jsou vyzkoušeným a skutečným způsobem maximalizace úspěchu.
Návštěvnost události se odvíjí od toho, jakou část publika oslovíte. Také jak je událost sdílena a pokryta online a offline.
Plakáty
Výroba plakátů je klasickou formou reklamy. To bylo povýšeno na uměleckou formu mnoha skvělými grafickými designéry. Díky hromadnému tisku plakátů vám tento efektivní způsob propagace vaší akce nabízí skvělou kvalitu a hodnotu za nízké ceny. Plakáty na akce fungují, protože upoutají pozornost vašeho publika.
Také zobrazte všechny relevantní informace zhuštěným, ale jasně nebo chytře uspořádaným způsobem a vyzvěte diváka k návštěvě na vaší akci.
Letáky, letáky, brožury a další tištěné položky
Vkusné vizitky jsou nezbytně nutné mít na skladě pro každou událost, ale budete také potřebovat spoustu dalších tištěných podkladů před a během vaší akce. Letáky jsou stále skvělým způsobem, jak přilákat nové návštěvníky jejich účastí na podobných akcích nebo průmyslových setkáních. Tisk bannerů je další skvělou volbou. Nezaměřujte se na prodej těchto materiálů, ale spíše si získejte zájem budoucích návštěvníků užitečnými informacemi a obsahem a zdůrazněte, co mohou na vaší akci získat.
Na vaší aktuální akci mohou brožury a letáky poskytnout mapy, plány, program nebo přehled vašich řečníků, půdorys, pobídku k návštěvě určité přednášky nebo stánku nebo cokoli jiného potenciálně zajímavého pro návštěvníky, například výroba krabiček je originální a může být pro vybrané návštěvníky skvělým dárkem.