Náboroví manažeři jsou známí svými nechvalně známými a běžnými otázkami na pohovorech . Někteří vás žádají o vyřešení neřešitelného problému, jiní se zaměřují na osobnostní rysy nebo problémy, které jste překonali. Jediná otázka, která vhání strach do srdcí každého dotazovaného, je obávané: „Jak byste se popsali?“
Tvůrce peněz
Základem každého náborového manažera je konečný výsledek. Kolik peněz můžete vydělat pro jejich společnost? Nedělají s vámi pohovor, aby jen zaplnili místo nebo provedli úkol. Zaměstnavatelé chtějí kandidáty, kteří něco vrátí a investice se jim vyplatí. Vyzkoušejte tyto příklady, jak se popsat v rozhovoru, abyste mohli začít svou odpověď:
„Jsem vyjednavač zaměřený na klienta, který klade důraz na pomoc klientům určovat jejich potřeby a poskytování zdrojů pro splnění jejich cílů.“
„Jsem proaktivní tvůrce cílů, který se zaměřuje na sladění svých cílů s posláním společnosti.“
A nabídka práce Ústí nad Labem, o kterou jste tolik stáli, může být vaše.
Pohodář
Ve stejném duchu chtějí společnosti kandidáty, kteří dokážou zakročit a dělat těžká rozhodnutí. Zatímco konečný výsledek je důležitý, výkon a obětavost jsou na vrcholu seznamu každého generálního ředitele. Ukažte náborovému manažerovi, že umíte stanovit cíle, dokončit práci a mít odhodlání a snahu, která předčí ostatní uchazeče. Zkuste tyto odpovědi jako výchozí bod:
„Věřím, že hodnota člověka se neměří tím, co umí, ale tím, jak to dělá.“
„Členové týmu jsou nejcennější investicí, kterou může společnost udělat.“
A nabídky práce se snadno promění v nové zaměstnání.
Loajální kandidát
Oddanost vychází pouze z loajality a touhy pomoci vaší společnosti k úspěchu. Generální ředitelé uznávají, že jde o vzácnou a výjimečnou vlastnost, která je nezbytná pro úspěch společnosti i jednotlivce. Použití správných přídavných jmen k popisu sebe v rozhovoru může pomoci znamenat, že jste loajální zaměstnanec! Náboroví manažeři hledají odpovědi, které ukážou, že ve společnosti zůstanete v dobrém i ve zlém.
Najděte i vy svou práci snů na webu cz.jobimi.com a zjistěte se jakým jste uchazečem o práci.