Roman Machník poskytuje v oblasti realit komplexní služby

Pokud se chystáte prodat dům či byt nebo jste se jej naopak rozhodli koupit, je potřeba nejdříve vše dobře zvážit. Prodej či koupě nemovitosti je velmi závažné rozhodnutí, které s sebou přináší i určité povinnosti. Pokud nemáte dostatek času nebo si nejste jisti, jaké potřebné kroky je potřeba učinit, obraťte se na odborníky. Mezi takové patří i exkluzivní makléř Bc. Roman Machník, MBA.

Jaké služby naleznete v portfoliu tohoto úspěšného realitního makléře?

Roman Machník se nebrání technickému pokroku, který velmi precizně využívá i pro svoji práci. Kromě klasických služeb se tak můžete těšit i na některé novinky, které se v oblasti prodeje realit úspěšně využívají.

  • Základ spolupráce – Na první nezávazné schůzce od vás Roman Machník získá základní informace o vašich potřebách a důvodech prodeje či koupě nemovitosti, udělá si aspoň základní představu o tom, jak případně nastavit co nejefektivněji obchodní a marketingovou strategii, ale především je potřeba si vzájemně získat důvěru, bez které to nejde. Roman Machník pak připraví konkrétní individuální nabídku, která bude vyhovovat vašim požadavkům a potřebám. V oblasti realit se pohybuje již od roku 2007, úspěšně zrealizoval více než 300 realitních obchodů, díky čemuž může čerpat z opravdu bohatých zkušeností. Kromě toho prodeji nemovitostí používá ty nejmodernější způsoby, jež zahrnují i využívání moderních technologií a postupů. A rovněž i díky propracovanému systému online i offline marketingu prodá vaši nemovitost vždy co nejlépe, tzn. rychle, bezpečně, za nejvyšší možnou prodejní cenu, a především vždy bez jakýchkoliv starostí pro vás.

  • Videoprohlídky – Pro klienta je snazší si představit reality střední Čechy, pokud má možnost si je prohlédnout i v různých souvislostech. Videoprohlídka snadněji vystihne atmosféru nabízené nemovitosti a vyvolá určité emoce. Videoprezentaci dané nemovitosti lze také velmi snadno sdílet na sociálních sítích, díky čemuž ve spojení s tím správným zacílením na konkrétní cílovou skupinu potencionálních zájemců o danou nemovitost, se výrazně zvyšuje pravděpodobnost jejího rychlejšího prodeje.

  • Home Staging – Díky home stagingu se stává prodávaná nemovitost pro potenciální zájemce vždy mnohem atraktivnější a útulnější a většinou v nich pak i lépe vyvolá ty správné emoce. Jedná se o vyvolání určité představy a vize zájemců, jak by mohl vypadat jejich budoucí domov, a to prostřednictvím vhodného umístění nábytku, barevného sladění doplňků a odstranění negativních a rušivých elementů v dané nemovitosti.

  • Virtuální prohlídky – Umožňují prostorové zobrazení skutečného prostoru v interiéru i exteriéru prodávané nemovitosti. Virtuální prohlídka se zpracovává z panoramatických fotografií, pomocí speciálního softwaru. Díky tomu vzniká 3D podoba virtuální reality. Současné moderní technologie nabízejí možnost využít i speciální brýle. Vyšším standardem virtuální prohlídky je 3D scan nemovitosti, díky kterému jste schopni si o dané nemovitosti udělat ještě lepší představu, jelikož se zpracovává kromě výše uvedeného ještě pomocí množství GPS souřadnic a infračerveného záření, čímž vznikne opravdu dokonalý vizuální dojem a zážitek z dané nemovitosti. Umožňují prostorové zobrazení skutečného prostoru v interiéru i exteriéru nemovitosti. Prohlídka se zpracovává z panoramatických fotografií, pomocí speciálního software. Díky tomu vzniká 3D podoba virtuální reality. Současné moderní technologie nabízejí možnost využít i speciální brýle.